Επιστροφές

Μπορώ να επιστρέψω προϊόντα;

Θέλουμε να αισθάνεστε απολύτως βέβαιοι όταν ψωνίζετε μαζί μας. Εάν, για οποιοδήποτε λόγο, δεν είστε ευχαριστημένοι με ένα προϊόν που έχετε αγοράσει, σας ζητάμε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να συζητήσουμε το πρόβλημα. Εναπόκειται στην κρίση μας, αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις, θα είμαστε ευτυχείς να ανταλλάξουμε το προϊόν για ένα εναλλακτικό ή να σας επιστρέψουμε το κόστος του προϊόντος. Τα εμπορεύματα μπορούν να επιστραφούν εντός 14 ημερών από την παραλαβή πληρωμής για πληρωμές αντικαταβολής ή 40 ημέρες από την ημ/νία αποστολής για πληρωμή με πιστωτική κάρτα ή κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Τα εμπορεύματα πρέπει να αφόρετα, άπλυτα και στην αρχική συσκευασία τους με όλες τις ετικέτες και ταμπέλες ακόμα στη θέση τους.
Είναι στη διακριτική μας ευχέρεια να αποδεχθούμε την καθυστερημένη επιστροφή των αγαθών, στην οποία περίπτωση πιθανώς να χρεώσουμε τέλη επιστροφής για να καλυφθούν τα διαχειριστικά μας έξοδα.
Η διεύθυνση επιστροφής στο Ηνωμένο Βασίλειο ή η Ελλάδα θα δοθεί κατόπιν αιτήσεως.

Το κόστος αποστολής για αλλαγές επιβαρύνει τους πελάτες.

 


Πώς επιστρέφονται τα χρήματα λόγω επιστροφής;

Αυτό εξαρτάται από το πως πληρώσατε για την παραγγελία σας:


• πληρωμές με πιστωτικές / χρεωστικές κάρτες θα επιστραφούν στην κάρτα σας, όπου αυτό είναι δυνατό
• πληρωμές σε τραπεζικό λογαριασμό θα επιστραφούν στο λογαριασμό σας
• για τις πληρωμές που πραγματοποιούνται κατά την παράδοση - πρέπει να δώσετε τα στοιχεία τραπεζικού λογαριασμού σας έτσι ώστε να μπορούμε να κάνουμε μια κατάθεση


Οι πιστώσεις επεξεργάζονται μετά την επιβεβαίωση της επιστροφής. Αν επιστρέψετε ένα αντικείμενο σε απαράδεκτη κατάσταση δεν θα είμαστε σε θέση να επεξεργαστούμε την επιστροφή και θα επιστρέψουμε ως εκ τούτου το εμπόρευμα πίσω σε σας.